ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 202 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 3:26
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 3:26
ناراحت کنندس...
این بی توجهیها دلمو میشکونه...
اما خب نه اجباری هست برای ارتباط و نه میشه اعتراضی کرد. شاید یه روزی در یک لحظهی خاص از زندگیت حسی مشابه حال این روزهای من رو داشتی و درک کردی... شایدم نه! نه گرو کشیی درکاره نه تلافیی! فقط یه درد و دل سادس...
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 205 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 3:26
دلم گرفته... دلم خیلی گرفته.
ار این همه تنها بودن و از این همه دوست داشته نشدن...
کاش یکی منو واسه خودم دوست داشت. همین قدر ساده همین قدر حقیرانه...
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 3:26
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 206 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 3:26